28 Nisan 2013 Pazar

[ÖNEMLİ DUYURU] Androidoloji.blogspot.com, Yazar Alımı Başlamıştır!


Arkadaşlar, çok yoğun olduğumdan dolayı, sizlere paylaşımlar yapmakta zorlanıyorum. Sınavlara mı çalışayım, ödev v.b şeyler mi yapayım, okula mı gideyim, paylaşım mı yapayım, yoksa dinleneyim mi derken bana zaman kalmıyor. Siteyi ziyaret edenlerin sayısıda günden güne artıyor. O yüzden yazar alımı yapmaya karar verdim.



Alınacak Yazarda Olması Gereken Kriterler:

  • Blogger.com panelini kullanmayı bilecek,
  • 7-24 olmasada, çoğu zaman online olup paylaşım yapabilecek,
  • Android işletim sistemi hakkında bilgi sahibi olacak,
  • Paylaşımları alıntı yapmayıp kendi anlatımıyla sunacak,
  • Paylaşımları benim yaptığım gibi yapmaya çalışacak.

Yazar olabilmek için bu yayının altına yorum atabilir ya da 
ozcan.bal.03@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder