22 Eylül 2013 Pazar

iOS 7 İnceleme

Açıklama

          Apple'nin yeni işletim sistemi iOS 7 sonunda beta sürümünden kurtuldu. iOS 7 ilk görünümlerde ağırlık basan animasyon geçişleri çok iyi yapılmış. Uygulama ikonlarının değişmesi ayrı bir görünüm kattı. Apple sonunda klasikliğini bozdu ve iyi bir işletim sistemi yaptı. Peki iOS 7 ile gelen yeni hatalar var mı ? diye soracak olursak, tabi ki de var fakat gözle görülen hataları kapsamıyor. Şimdi görüntüleri, hataları, gelen yenilikleri inceleyelim.

iOS 7 Görüntüleri



Hangi cihazlara hangi özellik geldi.

Gelen Yenilikler

  1. Yeniden tasarlanmış arayüz.
  2. Ustaca yapılmış animasyon geçişleri.
  3. Yeni renk paleti.
  4. Sık kullanılan denetimlerine aşağıdan yukarıya doğru kaydırılarak açılan hızlı erişim.
  5. Yeni bildirim merkezi.
  6. Açık uygulamalar arasında geçiş yaparken uygulamanın önizlemeleri.
  7. Farklı kamera modları.
  8. App Store değiştirilmiş.
          Bunlarla sınırlı değildir bir çok özellik var gelen.

Hatalar

  1. İlk hata olarak bulunan, ekran kilidini açmadan fotoğraf galerisine ulaşabilirlik ve paylaşım yapılması.
  2. Pilin daha az gitmesi. (Ben animasyon geçişlerinden kaynaklanıyor diye yorumluyorum.)
  3. iPhone 4'te animasyon geçişlerinde ki kasma.
  4. Bazı cihazlarda kilit ekranında donması.
  5. Uygulama açarken (genelde oyun) cihaz kendini kitlemesi. (Bunu bizzat ben yaşadım.)
          Bundan sonra hata çıkar mı ? diye soracak olursak bilinmez derim. Güncellemelerle düzelteceklerini umuyorum. Sonuçta cihaz kullanıcı kitlesi bir hayli fazla.

       Sonuç olarak;

          Eğer iPhone 4'ünüz varsa bence iOS 7'e güncellemeyin. Çünkü kasmalar gerçekten çok fazlasıyla görünüyor. Kalitesi düşüyor diyebilirim. iPhone 4S ve üzeri güncellemeyi yapabilir. iPhone 4S'lerde panorama çekim gelmesi hava kattı diyebilirim.

         Açıklayıcı bulmuşsunuzdur inşallah. Eğer takıldığınız nokta olursa yorum atınız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder